'SELAMAT DATANG' ke Blog Rasmi KedaiSukan MacSports, Sitiawan, Manjung, Perak, | 'SALAM CERIA, SALAM BAHAGIA DAN SELAMAT SEJAHTERA HENDAKNYA'. 'MEREALISASIKAN IMPIAN SUKAN ANDA'

APA ITU INTENSIF MAGNET KEKAYAAN & KEJAYAAN?

Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan adalah Program Intensif 3 hari 2 malam bersama Dr Azizan Osman. Merupakan satu-satunya Program Intensif bertaraf antarabangsa yang diinspirasikan oleh jutawan & usahawan pengasas 27 buah syarikat bernilai jutaan ringgit Richworks Group Of Companies iaitu Dr Azizan Osman.

Anda akan belajar langkah demi langkah bagaimana membina kebahagiaan dengan memahami strategi membina kewangan & pelaburan yang sistematik samada di dalam kerjaya atau perniagaan anda. Anda juga akan diajar bagaimana menarik keberkatan di dalam hidup anda.Beliau adalah pembimbing, guru, serta mentor, jurulatih kejayaan yang berkongsi untuk lebih menjana kekayaan & kejayaan.

Dr Azizan akan mengubah pandangan anda tentang wang & cara pengurusan wang dengan betul juga efektif. Teknik pengurusan wang adalah isu yang patut dipelajari oleh setiap individu.

Anda juga akan diajar untuk mengenal pasti halangan yang menyebabkan anda hidup tertekan dengan masalah duit, hutang, tekanan hidup, tension, kobocoran wang, kena tipu & tidak bahagia. Hakikatnya ramai orang yang hidup dikelilingi oleh masalah demi masa tanpa mencari punca masalah itu berlaku.

http://azizanosman.com/imkk/promo03/